Veelgestelde vragen

Hier vind u antwoord op de meest gestelde vragen.

 Wat is spam?

De definitie van spam is "ongewenste e-mail" maar de definitie van ongewenst is relatief. Een e-mail bericht kan voor de ene persoon als spam worden gezien terwijl de andere dezelfde mail als welkom beschouwd. Toch heeft iedereen een goed beeld bij wat spam is en wat niet. Wanneer de inhoud van het bericht commercieel, ideëel of charitatief is, en er niet om is gevraagd is er volgens de wet sprake van spam. In de Telecommunicatiewet staat dat het versturen van spam in Nederland verboden is.

 Hoe kunt u spam herkennen?

Wanneer u een ongevraagd elektronisch bericht ontvangt die commercieel, ideëel of charitatief van aard is, hebt u volgens de wet te maken met een spambericht. Ook als u niet weet van wie het bericht afkomstig is (bijvoorbeeld doordat er geen afzender in/onder staat) en wanneer u zich niet af kunt melden voor de berichten die u ontvangt hebt u wettelijk te maken met spam.

Hieronder vindt u de meest recent toegevoegde of aangepaste vragen.

FAQ

Ik heb een iBarracuda account besteld. Wat nu?**
Ik heb een Exchangeserver. Kan ik iBarracuda gebruiken?**
Ik heb meer dan 10 domeinnamen, kan ik korting krijgen?**
Mail is erg belangrijk voor mij. Hoe betrouwbaar is jullie dienst?**
Zit er vertraging in het afleveren van mail?**
Kan ik zien wat er geblokkeerd wordt?**
Waar kan ik inloggen en met welke gegevens?**
Hoe kan ik inloggen in de Barracuda?**
Wordt de email ook bewaard als mijn mailserver even offline is?**
Wat is de maximale mailgrootte die de Barracuda toestaat**
Wanneer heb ik een enterprise account nodig?**
Zijn er algemene voorwaarden van toepassing?**

Overtuigd van iBarracuda cloud?

Bekijk ons prijzenoverzicht en selecteer het voor uw geschikte pakket.